Holla
Just few things, if do walk here, please walk with a silent mode. Thank You Readers :)

Terima kasih NurFarhana Natasha




Assallamualaikum Blogger , Ladies , Gentleman & Kawan2 . Sorry dah lama tak mengepost . Waktu tak mengizinkan laaa untuk saya :( . HAAAAAAAAA hari nie saya nak bercerita pasal minah kat atas tuh . Nama dia NurFarhana Natasha Bt. Zamri . Sapa dia nie ? Entahh , saya pong tak tahu laaa . Wkwkwkwkwk . Actually saya baru kenal dia malam tadi haaaaaaa . Punya la bertahun tak bertegur , dengar suara , texting semua haram jadah la tak pernah .Heeeeeee , kesian tau dengar story pasal dia malam tadi . Sabar okay awak . Okay , kita orang ada buat deal 2. 08 . 2013 . Time tuh saya nak bawak dia keluar pegi Candle Light Dinner , tapi dia gelakkan saya . Dia ingat saya main2 . Sedihnya , tapi takpe macam yang saya katakan , apa yang saya cakap akan saya buat . Ingat kena pakai topeng tau , sebab bahaya . Nanti mata bertentang mata , turun ke hati pulop . Bahahahaha . Apa2 pun kita jumpa nanti ya bulan 8 nanti . By the way , thanx sebab sudi bergayut dengan saya malam tadi . Lama jugak an , sampai awak marah saya sebab awak nak tidur . Kih kih kih kih . Alaaaa , setahun hanya sekali jer saya call awak , apa salahnya . Terima kasih juga sebab sudi dengar masalah masalah saya malam tadi . Sumpah malam tadi aku happy gila weyhhh . Hiok hiok hiok . Ok laaa , dah tak tahu nak tulis apa . Jaga diri awak dekat P.PINANG sana . Byeee , Assallamualaikum . Jangan lupa deal kita . Selamat berpuasa juga :D


Thank You for reading Readers.