Holla
Just few things, if do walk here, please walk with a silent mode. Thank You Readers :)

Im A Toy for You ?

Sayang , Sayang , Sayang kenapa engkau buta ? Tidak cukupkah pengorbanan aku selama ini ? Kenapa kau masih tidak boleh melupakan dia ? If kau tak boleh lupakan dia , kau sepatutnya tidak menerima cinta aku dulu . Kau tahu tak aku terseksa sekarang ? Sebelum aku jumpa kau , hidup aku lain . Aku tak pernah mengalah & disakiti . But bila aku jumpa kau aku relakan aku disakiti & mengalah sebab AKU SAYANG KAU . Kenapalah aku BODOH & masih berharap dekat kau ? padahal bersepah lagi perempuan kat luar tuh yang boleh aku cari . Aku memang susah nak sayang perempuan , kau tolonglah faham sikit dengan perasaan aku . Kau SEKSA aku weyh , kau macam tak menghargai dengan apa yang aku buat untuk kau selama ini . Seronok kau tengok aku terseksa macam ni kan ? Tolonglah kembali kepada diri kau ketika pertama kali aku mengenali kau . Cukuplah , Aku Dah tak boleh tahan . Hati aku dah hancur luluh lunyai dah . Please lah lupakan dia
Thank You for reading Readers.